תרגילי עיניים לשיפור הראיה

האתר “EyeTrainer” הוקם במטרה לסייע לבריאות העיניים ולשיפור הראיה על ידי תרגילי עיניים פשוטים המהווים פיתרון אלטרנטיבי וטבעי המבוסס על שיטת בייטס. תרגילי העיניים השונים מלווים באנימציות הממחישות כיצד לבצע את התרגיל, כך שיהיה פשוט להבין מה בדיוק צריך לעשות.

כדי להתחיל לחצו על התרגיל הרצוי מתוך רשימת התרגילים למעלה.

מה זה בכלל תרגילי עיניים?

רבים האנשים הסובלים מבעיות הקשורות לעיניים. בעיות בריאותיות שונות או אפילו בעיות של ראייה לקויה ניתנות לפתרון בצורה אלטרנטיבית. בעזרת תרגול קצר ויומיומי של כמה דקות, ניתן יהיה לחוש בשיפור בראייה ובבעיות שונות בעיניים. חשוב אפילו יותר גם למי שיש עיניים מושלמות ללא בעיות כלשהן, לתרגל את התרגילים הללו לשמירה על העיניים כך שלא ינזקו בעתיד. כמובן שאין להסתכל על תרגילים אלו כתחליף לרופא עיניים, אולם אם נתמיד בביצועם נוכל להגיע לתוצאות טובות.

התרגילים הינם פשוטים למדי. אין צורך במאמץ כלשהו או במיכשור מתוחכם. למעשה, קרוב לוודאי שכבר עשינו את רובם פעמים רבות מבלי לשים לב לכך בכלל. מה שחשוב בתרגול הוא לעשות אותו על בסיס קבוע ובצורה מבוקרת, וכך נוכל לראות תוצאות לאחר תקופה קצרה יחסית.

אוסף של תרגילים מובילים בתחום ניתנים לכם כאן עם הסברים מפורטים על אופן ביצוע התרגיל ואפילו אנימציית פלאש קצרצרה המציגה ומדגימה את התרגיל כך שתוכלו לבצעו בצורה הטובה ביותר.